menighet

AKTIVITETER

Temakveld om sorg

bilde
Torsdag 31.oktober inviterer vi til en livssynsåpen temakveld om sorg i Tanum kirke kl 18. Å oppleve sorg er noe dypt menneskelig og noe vi alle vil møte som en del av livet. Sorg er en normal reaksjon når vi mister noen vi er glad i, og som har vært viktig for oss. Harald Heggernes vil snakke om temaet: Å leve med sorg. Harald jobber som psykiatrisk sykepleier i Sandefjord kommune, og møter mange mennesker med ulike tapsopplevelser. Kvelden er for deg som har opplevd sorg nylig eller om det har gått flere år, eller kanskje du lurer på hvordan du kan være et medmenneske når noen du har relasjon til opplever sorg? Kvelden er åpen for alle. Hege Einarsen vi lsynge, og vi har med oss menighetens kantor på piano, Jan Ivar Eikeland. Arrangør: Diakoniutvalget i Tanum og Kjose.

Dato: 31.10.2024
Tidspunkt: 18:00